60 jaar Scouts Egmont-Orion Wemmel

poster_60jsw

De scouts van Wemmel bestaat dit jaar 60 jaar en dat gaan we vieren met een groot feest op zaterdag 30 september.

Starten doen we om 14h00 met een echte scouts-activiteit voor jong en oud, lid of geen lid, ouders & sympathisanten. Kom ons helpen de 60 jaar oude moord op Egmont-Orion voor eens en voor altijd op te lossen!
Om een inschatting te hebben van het aantal deelnemers, zouden we willen vragen om jullie in te schrijven voor het spel op onze website: www.scoutswemmel.be/60jaarscoutswemmel/

Zij die het iets rustiger willen doen kunnen altijd een bezoekje brengen aan de scoutslokalen, genieten van een foto- en distel tentoonstelling, een sjorconstructie maken of gezellig iets drinken aan de bar.

Nadien is het etenstijd! In tegenstelling tot onze jaarlijkse spaghetti avond & lentefeest, zijn jullie diegene die eten zullen voorzien. We houden namelijk een enorme POTLUCK – “Een potluck is een gezamenlijke maaltijd waarbij elke deelnemer of groep deelnemers eten meebrengt (vaak zelf bereid) en dat deelt met alle andere aanwezige gasten. Het idee is dat men met minimale kosten toch een zeer gevarieerde maaltijd heeft, waarbij het “luck”-element speelt. De bedoeling is dat men net iets meer meebrengt dan het aantal deelnemers waarmee men zelf komt”. Wees creatief, zodat iedereen kan genieten van iets lekkers en nieuws! De bedoeling is dat de maaltijd op voorhand al klaargemaakt is. Ter plaatse zal er enkel de mogelijkheid zijn om een stukje vlees/vis te laten bakken op de bqq door leiding en helpende handen. Wederom willen we vragen om jullie in te schrijven via de website, zodat de nodige opslagplaats (frigo’s, tafels, …) voorzien kunnen worden.
OPMERKING DESSERT wordt voorzien door de crème-boer, die voor democratische prijzen ijsjes zal verkopen. Jullie hoeven hier dus NIET voor de zorgen. Daarnaast zal er drinken en servies ter plaatsen aanwezig zijn, dit hoeven jullie niet zelf mee te nemen.

Eens onze buikjes goed gevuld zijn, kunnen we verteren op de aangename muziek van enkele lokalen bands. Voorafgaand aan de muziek zal de winnaar van de scoutsactiviteit bekend gemaakt worden. Eindigen doen we met zen allen rond een groot kampvuur.

Meer informatie over dit event kunnen jullie vinden via volgende kanalen

website: http://www.scoutswemmel.be/event/60-jaar-scouts-wemmel/

facebook: https://www.facebook.com/events/1965714320329110/