Paskoffer

Zondag 9 oktober is er een paskoffer op de scouts. Dit wil zeggen dat er de mogelijkheid is om scoutshemden, broeken, shorten, t-shirts en truien te passen. Van 13u tot 14u kunnen de kapoenen, pioniers, jonggivers en givers langskomen om te shoppen. De kawellen hebben vergadering van 11u tot 14u en zullen dan vanaf 14u aan hun shoppingbeurt kunnen beginnen. Eventueel kan er na de sluiting (om 17u) ook nog iets gepast/gekocht worden.

Net als vorig jaar zal je een scoutshemd/short/rok/pull (van scouts & gidsen vlaanderen) kunnen passen, maar niet kopen. Deze kledij kan je bestellen bij de hopper, hiervoor zullen we een link meegeven, en de bestelling kan ook thuis geleverd worden. Dit zal ervoor zorgen dat jullie allemaal sneller de bestelling in jullie bezit hebben en er geen vergissingen door ons kunnen gebeuren.
De kledij van scouts Wemmel kan je wel ter plaatse kopen. Hier is alvast de prijslijst
  • scouts wemmel pull: 25,00 €
  • scouts T-shirt: 8,00 €
  • das: 7,50 €
Op deze site (http://www.hopper.be/winkel/webshop/kleding-c-9.html) kan je al eens een kijkje nemen voor de rest van het uniform.