Zondag 18 September – Eerste scoutsvergadering

Beste ouders
De eerste vergadering zal plaatsvinden op zondag 18 september. De inschrijvingen voor de twee oudste takken (jonggivers en givers) starten om 12u30 en voor de drie jongste takken (kapoenen, kawellen en pioniers) om 13u. Net als vorig jaar zal er aan de poort aan de parking een inschrijvingspost staan, waar de gegevens van de leden zullen worden genoteerd en nagekeken worden. Het inschrijvingsgeld wordt ter plaatsen cash betaald (gelieve gepast geld mee te nemen!) en bedraagt 40€ voor het eerste kind en 35€ voor het tweede (en derde) kind.
Indien u nog een formulier van de mutualiteit hebt voor het inschrijvingsgeld/afgelopen kamp/… en waarop er een stempel van de scouts moet worden gezet: Neem deze formulieren deze zondag mee en dan zal de groepsleiding dit in orde brengen.

De Jonggivers en givers starten om 13 uur met autoloze zondag. Iedereen aanwezig met FIETS en een GOED SLOT! Zij zullen naar Brussel fietsen om daar verschillende leuke activiteiten te doen! De kapoenen, kawellen en pioniers starten om 14 uur en hebben kennismakingsvergadering. Samen met veel nieuwe vriendjes zullen zij toffe spelletjes spelen om elkaar wat beter te leren kennen! Om 17 uur mag u uw kind(eren) komen ophalen aan de scouts.

Moesten er nog vragen zijn, mag u een mail sturen naar leiding@scoutswemmel.be (iedereen van de leiding krijgt deze mail) of info@scoutswemmel.be (enkel groepsleiding krijgt deze mail). Zo niet hopen wij dat iedereen talrijk aanwezig is op de eerste vergadering!

Een stevige linker

De leiding