• Dit evenement is voorbij.

Spaghetti avond

11/03/2017 @ 17:00 - 23:55

wat eten we vandaag
spaghetti
wat eten we zo graag
spaghetti
wat willen we eten als ons buikje knort
wij willen spaghetti op ons bord

Het weerklinkt al door heel Wemmel! De traditie van het jaar staat weer voor de deur en jullie zijn allemaal weer met veel plezier uitgenodigd. Heb je zin in een lekkere spaghetti bolognaise? Of zie je eerder een lekkere vierkazensaus zitten? Het is er allemaal. Lekkere gerechten, een gezellige babbel met je medemens of aan verfrissend drankje, misschien nog een taartje erbij proppen. Je kan het vinden op ons jaarlijks feest! Aan allen die komen, proficiat! Aan allen die niet komen, ja ik zou proficiat willen zeggen, maar je mist alle lekkere spaghetti.

Zet 11 maart 2017 alvast in dikke fluo letters in uw agenda en nodig al u vrienden, familie, buurmannen, buurvrouwen, kenissen…. uit om de scouts te steunen weggewoon om een gezellige avond te hebben.

Info qua prijzen wordt later nog meegedeeld

Datum:
11/03/2017