Pioniers

Zondag 10 maart

Hebben jullie honger?? Dan komt dat goed uit want wij maken vandaag de lekkerste pizza’s die de scouts ooit heeft gekend! Haal jullie beste kookkunsten naar boven en neem jullie favoriete toppings mee, wij zorgen voor het deeg en de saus. Van 14u tot 17u aan de lokalen, tot dan!!

Zondag 17 maart

Vandaag gaan we een andere buurt gaan verkennen door een ruiltocht in Relegem. De exacte locatie wordt nog doorgestuurd. Hopelijk zien we jullie daar met jullie beste onderhandel skills!

Zaterdag 23 maart

Beste Pioniers, doe jullie warme handschoenen maar aan want vandaag gaan we samen met heel de scouts gaan schaatsen. Vergeet jullie zeker niet op tijd in te schrijven, we spreken af aan de schaatsbaan van Liedekerke (Sportlaan 1) van 14u tot 17u.

Zaterdag 30 maart

Pak de popcorn er maar bij want vanavond kijken we een superleuke film! De details zullen nog gestuurd worden.

Zondag 7 april

Vandaag gaan we geld inzamelen om een leuke activiteit te kunnen organiseren op kamp. We spreken af van 14u tot 17u aan de lokalen, tot dan!

Zondag 14 april

Dit weekend is er jammer genoeg geen vergadering want jullie favoriete leiding is op leidingsweekend! Gelukkig zien we jullie volgende week terug ☺️

Zondag 21 april

Vandaag doen we een dropping en testen we jullie oriëntatie skills.,Van 14u tot 17u aan de lokalen!

Zondag 28 april

Vandaag gaan we nog eens geld inzamelen zodat we op kamp zeker een supertoffe activiteit kunnen organiseren. Kom dus zeker allemaal van 14u tot 17u naar de lokalen!

Zondag 5 mei

Vandaag genieten we (hopelijk) van een mooie lentedag en worden jullie volledig klaargestoomd voor kamp. We gaan jullie goed leren sjorren en koken in de natuur! Hopelijk zien we jullie allemaal van 14u tot 17u aan de lokalen!

Zondag 12 mei

Vandaag spelen we met heel de scouts samen waterspelletjes en genieten we (hopelijk) van het warme weer. Trek allemaal kleren aan die nat mogen worden en dan zien we jullie graag van 14u tot 17u aan de lokalen!

Zondag 19 mei

Vandaag wordt de infodag voor kamp georganiseerd, verdere info hierover volgt nog.