Inschrijving

De inschrijvingen gebeuren volledig online, zo vergemakkelijken we de administratieve sleur en besparen we papier uit.

Het inschrijvingsgeld voor het jaar 2023-2024 voor één lid bedraagt €50. Hiermee is uw zoon/dochter verzekerd via Scouts en Gidsen Vlaanderen en kunnen wij elke week vieruurtjes voorzien voor de leden. Vindt u scouting nog altijd te prijzig? Praat er dan eens -vertrouwelijk natuurlijk- over met de leiding. We proberen samen een oplossing te zoeken!

Het inschrijven van de leden kan je simpelweg door hier te klikken of via volgende link: https://inschrijven.scoutswemmel.be/. De site begeleidt je gemakkelijk door het inschrijvingsproces en laat toe om eenvoudig meerdere leden in te schrijven uit hetzelfde gezin. Nadien hoef je enkel nog jaarlijks de gegevens na te kijken!

Elk nieuw lid kan 2 keer komen uitproberen zonder inschrijvingsverplichting. Tijdens deze vergaderingen is uw kind verzekerd bij Scouts&Gidsen Vlaanderen. Na deze 2 keer kan u niet meer deelnemen zonder inschrijving. Omwille van de coronamaatregelen geven we wel de voorkeur dat leden ingeschreven zijn via de site om te allen tijde alle gegevens voorhanden te hebben in onze aanwezighedenregister. Echter hoef je de betaling dan nog niet te volbrengen en kan je je account elk moment verwijderen als de scouts niets lijkt te zijn voor je kind en dan verdwijnen alle gegevens uit ons ledenbestand.