Givers

Zondag 3 december

Eerste zondag van de maand dus geen scouts.

Vrijdag 8 december

Vandaag is het de kerstmarkt die we met verschillende verenigingen doen. Jullie zijn allemaal van 15u30-00u30 welkom om iets te komen drinken en eten. De kerstmarkt zal doorgaan op het grasveld recht tegenover het gemeentehuis.

Zondag 17 december

Vanavond nemen we een welverdiende pauze van het studeren! Filmavooooondd!! Sturen jullie suggesties door via de whatsapp groep. Afspraak van 20u tot 22u aan de lokalen

Zondag 24 december

Het einde is in zicht, nog een kleine pauze voor de laatste examens! Afspraak van 20u-22u aan de lokalen

Zondag 31 december

Vandaag is het kerstavond en dus geen scouts. Geniet van het lekkere eten!

Zondag 7 januari

Het is oudjaar en dus ook geen scouts. Geniet van jullie avond en tot volgend jaar!

Zondag 14 januari

Eindelijk is het terug scouts. Vandaag gaan jullie koffie en warme chocomelk verkopen op de markt. Afspraak van 9u-12u op de markt. Aangezien jullie leiding examens heeft zal er andere leiding jullie komen helpen. Veel succes!

Zondag 21 januari

Vrijdag 26 januari

De Zandloper organiseert een quiz waar jullie de drank mogen doen. Verdere informatie volgt nog.

Zondag 4 februari

Eerste zondag, geen scouts:( maar je kan altijd gaan babysitten voor onze kas te spijzen!

Zaterdag 10 februari

Vandaag gaan we gaan werken op een rugbywedstrijd om onze kas te spijzen voor buitenlandskamp! Verdere info wordt gecommuniceerd via whatsapp

Zaterdag 17 februari

Zaterdag 24 februari Vanavond organiseren wij een grote quiz voor alle ouders en sympathisanten van de scouts. Kom lekker quizzen met een lekker hapje en drankje vanaf 19u30 de familia zaal, zalighedenlaan 2