Jonggivers

Zondag 10 maart

Deze zondag gaan we weer eens op stap om wat natuur op te snuiven in het Beverbos. Kom allemaal zeker af voor een keileuk bosspel!! Afspraak aan de lokalen van 14u – 17u. Tot dan!

Zondag 17 maart

Vandaag is het tijd voor een ultieme krachtmeting! Er staat een tienkamp op de planning. Het zal geen tienkamp zijn zoals je binnenkort kan volgen op de Olympische spelen, maar eentje in een scoutshemd. Verwacht je dus maar aan een gezonde portie sport, competitie en plezier! Pak zeker je drinkbus mee en eventueel sportieve kleren (onder je scoutsuniform). Van 14u-17u aan de lokalen!

Zaterdag 23 maart

Het is alweer een jaar geleden dat we iets met heel de scouts zijn gaan doen. Maar daar komt vandaag weer verandering in: we gaan met iedereen schaatsen in Liedekerke! Vergeet zeker geen warme kledij aan te doen en handschoenen want het kan daar wel eens koud zijn. Jullie en jullie ouders krijgen nog de rest van de info, maar vraag al zeker en vast aan de mama, papa, oma, tante of opa of ze zouden willen carpoolen. We spreken af om 14u op de parking van de schaatsbaan zelf (Sportlaan 1, 1770 Liedekerke)

Zondag 31 maart

Vandaag verkopen we de rest van de pralines! Het is dan wel niet meer Valentijn, maar chocolade mag er altijd zijn. Hoe meer jullie verkopen, hoe zotter we de 24U kunnen maken! Van 14U-17U aan de lokalen.

Zondag 7 april

Om ervoor te zorgen dat alles helemaal op orde is voor de 24U, doen we weer eens een lentekuis. Hopelijk werken jullie goed door, en dan kunnen we daarna gezellig pannenkoeken maken! Vergeet geen suiker of andere toppings mee te nemen, anders zijn het droge pannenkoeken. We zien jullie van 14u-17u aan de lokalen.

Zondag 14 april

Deze zondag is er spijtig genoeg geen scouts ☹ omdat de leiding een weekendje gaat teambuilden. Maar we zien jullie volgende week weer terug!

Zaterdag 20-21 april

Zoals vorig jaar gaan we deze week weer een 24u vergadering houden. De vergadering start zaterdag 20/03 om 17u en zal zondag 21/03 om 17u gedaan zijn. Jullie zullen dus overnachten op de scouts. Vergeet dus geen matje en slaapzak mee te nemen.

Zondag 28 april

Hoog tijd om jullie oriëntatievermogen te testen! Wij verwachten jullie van 14u-17u aan de lokalen. Hopelijk vinden jullie de weg terug voor maandag 🙂

Zondag 5 mei

Haal je innerlijke Gordon Ramsay naar boven en maak je klaar voor een kookwedstrijd tegen elkaar en de klok. Een klein probleempje, de ingrediënten zijn weg. We verwachten jullie van 14-17 aan de lokalen.

Zondag 12 mei

Vandaag spelen we met alle takken waterspelletjes! Vergeet dus zeker geen waterpistool etc. mee te nemen om jullie te verdedigen tegen de kapoentjes. We zien jullie van 14u-17u aan de lokalen.

Zondag 19 mei

Kom vandaag zeker af om alle info over kamp te krijgen en natuurlijk het kampthema te ontdekken! Meer info over waar, wanneer en hoe volgt nog.