Ledenweekend

Wat?

Een weekendje weg met alle leden en leiding van Scouts Wemmel. Vol toffe activiteiten en spelletjes! Het weekend start vrijdagavond en eindigt zondagnamiddag. De kinderen zullen 2 nachten overnachten op weekendplaats. Een topweekend waarbij de kinderen  hun band met elkaar en de leiding kunnen versterken.

Thema?
Beste prinsen, prinsessen en helden, zet jullie klaar voor de trein naar Disneyland in het klein, want van 17 tot 19 november zijn jullie uitgenodigd voor het ledenweekend! Dit jaar overnachten we in het kasteel van Sneeuwwitje te Essen.

Kom dus zeker verkleed als je favoriete disneyfiguur!

Coronamaatregelen?

Gelukkig mogen we dit jaar van een corona regel vrij weekend genieten, maar één regel geldt nog steeds, hou zieke kindjes thuis. Met welke symptomen is er een vermoeden van COVID-19? | Opgroeien

Waar?

Schanker 70, 2910 Essen

Wanneer?

Van: vrijdagavond 17 november 2023 om 18hOO afspraak naast het politiebureau (Dries 77)
tot: zondagnamiddag 19 november 2023 omstreeks 16h terug in Wemmel op de parking bij het politiebureau (Dries 77)

Hoe inschrijven?

Inschrijven kan je simpelweg door hier te klikken of via volgende link:  https://inschrijven.scoutswemmel.be/. Nog eenvoudiger is via de magische knop bij de ontvangen e-mail.

Belangrijk hierbij is dat je je kind(eren) inschrijft bij Weekends onder Activiteiten en niet opnieuw bij de Takken!

Inschrijven kan tot ten laatste 14 november 20:00! Hierna doen wij al onze bestellingen en kunnen wij dit niet meer aanpassen.

Prijs?

45 euro per kind.

Wat meenemen?

Zorg ervoor dat uw kind reeds heeft gegeten in de avond. Wij voorzien GEEN avondeten op vrijdag 17 november!

• Hoeslaken
  • Kussensloop
  • Slaapzak
  • Voldoende kledij (niet overdrijven!)
  • Verkleedkleren in het thema. De leiding doet enorm zijn best zich te verkleden, dus het wordt enorm geapprecieerd als de leden dit ook doen.
  • Regenjas
  • Zaklamp
  • Scoutsuniform (hemd én das!)
  • Gepaste schoenen (afhankelijk van het weer!)