Kawellen

Zondag 10 maart

Het avontuur roept! Bereid je voor op een zoektocht vol mysterie en ontdekkingen! We zullen samen naar het prachtige Gemeentepark gaan. Vergeet niet om je beste speurneus mee te brengen! We verzamelen aan de lokalen van 14u tot 17u, klaar om samen onvergetelijke herinneringen te creëren. Tot dan!

Zondag 17 maart

Maak je klaar om je atletische vaardigheden te laten schitteren tijdens onze eigen Olympische Spelen! Van 14u tot 17u.

We komen samen aan de lokalen, zorg ervoor dat je in topvorm bent en klaar bent om je beste prestaties neer te zetten!!!!

Zaterdag 23 maart

Deze zondag laten we Mater Dei achter en trekken we schaatsen aan in Liedekerke!! Alle kawellen die zich tijdig hebben ingeschreven worden verwacht aan de schaatsbaan van Liedekerke (Sportlaan 1, 1770 Liedekerke). De uren worden later nog gecommuniceerd!

Zondag 31 maart

Dag kawellen, de lente is in volle bloei en dat betekent dat het tijd is voor een avontuurlijke paaseizoektocht! We spreken af van 14u tot 17u aan de lokalen!

Zondag 7 april

Dag kawellen, bereid je voor op een dag vol avontuur en modderige pret! Vandaag gaan we spelletjes spelen waarbij we ons lekker vuil gaan maken. Het wordt een dag om niet snel te vergeten. Dus trek je oude kleren aan, laat je innerlijke avonturier los en maak je klaar voor een dag vol plezier van 14u tot 17u aan de lokalen.

Zondag 14 april

De leiding gaat op teambuilding waardoor er deze keer geen scouts is. Gelukkig zien we jullie al snel weer! Tot volgende week!

Zaterdag 20 april

Dag kawellen! Deze vergadering houden we op een zaterdag. We gaan zaterdagavond van 18u tot 20u gezellig bij elkaar zitten en een film kijken (aangezien het de vorige keer niet is doorgegaan)! Ben je nieuwsgierig naar welke film het gaat zijn? Dan moet je zeker zaterdag komen om het te weten te komen!

Zondag 28 april

Vandaag gaan we samen een uitdaging aan gaan en een avontuur beleven om een nóg hechtere groep te creëren! Daarvoor is niets beter dan teambuilding! We gaan zeker onze vaardigheden testen en obstakels overwinnen! We zien jullie opnieuw van 14u-17u aan de lokalen.

Zondag 5 mei

Deze zondag gaan we een spannend spel spelen in het bos! Bereid je voor op een avontuurlijke uitdaging, want we gaan Mastermind spelen. Verzamel je denkhoeden en bereid je voor op een puzzelavontuur tussen de bomen. We zien jullie van 14u-17u aan de lokalen.

Zondag 12 mei

Vandaag wordt het hopen op goed weer! Zodat we onze waterpistolen/ballonnen nog eens kunnen bovenhalen. Samen met de rest van de scouts gaan we namelijk waterspelletjes spelen! Van 14u-17u aan de lokalen. Tot dan!

Zondag 19 mei

Vandaag staat er iets heel spannends gepland, het is het moment waar we allemaal op hebben gewacht… Het kampthema wordt eindelijk onthuld! Dit doen we op een leuke, gezellige manier door een potluck te organiseren. Dat houdt in dat je iets meeneemt om te eten en/of drinken. Dit kan alles zijn (bvb een salade, een dessert, appelsap) en dat deelt de hele scouts met elkaar! Tot dan! (14u-17u aan de lokalen)