OVERGANG

Een nieuw scoutsjaar betekent natuurlijk ook OVERGANG! Wat wil dit zeggen? Het is de officiële start van het nieuwe scoutsjaar, met het nieuwe jaarthema en de leidingsverdeling die bekend worden gemaakt. Dit wordt door ons feestelijk ingezet door het beglijden van een reuze MODDERGLIJBAAN en een overgang over touw voor diegenen die van tak veranderen!

Je neemt dus mee; lunchpakket voor de dag, tien- & vier-uurtje, reservekledij en schoenen, handdoek, plastieken zak en zeker niet tevergeten je goed humeur!

Wij verwachten jullie ZONDAG 25 SEPTEMBER om 9u aan de parking van 3 FONTEINEN (Beneluxlaan, 1800 Vilvoorde – parking recht tegenover de speeltuin) in Vilvoorde tot 17u, waar jullie daar ook worden opgehaald!