Vergadering 18/12

Beste ouders en leden

Deze zondag is het als vergadering onze kerstmarkt. De tijd vliegt! Het jaar is alweer bijna om, daarom nodigen we jullie graag uit voor de kerstmarkt op zondag 18 december 2022 van 15u tot 20u op de speelplaats van de Sint Jozefschool (Pastorijstraat, 1780 Wemmel). Dit jaar organiseren we hem samen met nog enkele andere Wemmelse verenigingen. Dus als u die zondag nog niets gepland heeft en u echt geen zin heeft om te koken of nood heeft aan ontspanning na een heel weekend kerstinkopen te doen of u gewoonweg een gezellige zondagnamiddag wil beleven, schrijf het dan nu in het vet en in een leuk kleurtje in je agenda en kom lekker af om te smikkelen en te smullen en uw glaasjes bij te vullen of op gewoon een leuk babbeltje met de leiding te slaan! Hopelijk tot zondag!

Stevige linker
De leidingsploeg