Vergadering 7/05

Beste ouders en leden

We hebben goed nieuws! Ondanks dat het deze zondag de eerste zondag van de maand is geven we toch scouts, joepie! Om dit te vieren, gaan de kapoenen op uitstap naar het speelpark van Jette (verdere informatie volgt via mail & whatsapp). De kawellen moeten een vleesje meenemen want zij gaan zelf koken in het bos. Voor de pioniers staan er waterspelletjes op de agenda, vergeet dus zeker geen vuile kleren en een handdoek mee te nemen. Opgelet want de jonggivers hebben van zaterdagavond 18u tot zondagavond 18u.  Graag naar dit nummer sturen of uw kind aanwezig zal zijn (+32 491 52 21 38). Hopelijk zijn de givers uitgerust van hun leefweek want hun fuif was een gigantisch succes. Zij gaan zondag alle sporten uittesten, doe dus zeker sportieve kleren. Tot zondag!

Stevige linker

De leidingsploeg