Inschrijving ledenweekend 2021 geopend!

Binnen een 2-tal weken is het weer zover, dan vertrekken we op ledenweekend!
Indien u meer info wilt over het ledenweekend, het thema en de betaling, kan u hier terecht. Inschrijven kan tot ten laatste 13 oktober 23:59. Daarna kunnen wij geen uitzonderingen maken en nemen wij niemand meer mee. Dus wees verstandig en schrijf uw kinderen snel in bij het zien van dit bericht!

Uw kind inschrijven voor het ledenweekend kan enkel indien uw kind is ingeschreven voor dit scoutsjaar. Niet-ingeschreven kinderen wordt de deelname aan het ledenweekend bijgevolg geweigerd. Indien u uw kind nog niet hebt ingeschreven maar dit wel wenst te doen, schrijf deze dan snel in door hier te klikken!

Voor het jeugdwerk zijn er vooralsnog geen verplichte beperkingen meer. Ook niet bij activiteiten met overnachtingen. Toch hanteren we  ook dit jaar nog enkele logische regels:

• Is uw kind ziek of ziek geweest tot 3 dagen voor vertrek, mag uw kind niet deelnemen aan het weekend. Wij vertrouwen hierbij op het gezonde verstand van de ouders.
  • Zit uw kind in quarantaine, dan mag deze zijn/haar quarantaine niet vroeger beëindigen om mee te gaan op weekend. Wij staan dit niet toe!
  • Vertoont uw kind 2 (of meer) van de hoofdsymptomen van corona, mag uw kind niet deelnemen aan de activiteit.