Kick-off online vergaderingen 15/11

We zijn er eindelijk klaar voor. Jullie ook? Deze zondag trappen we onze eerste online vergadering af voor de kapoenen, kawellen én pioniers! Deze vergadering zal deze zondag plaatsvinden van 14 uur tot 16 uur, daar bij de poll uit de bus kwam dat er een voorkeur was voor kortere vergaderingen. We tasten nog steeds in het duister hoe we dit online scouting op punt kunnen stellen, maar hopelijk vinden we vroeg of laat onze draai hierin. We kunnen begrijpen dat voor sommige ouders online vergaderingen ook niet evident zijn en we hopen daarom zo snel mogelijk weer fysiek te kunnen vergaderen, wanneer de omstandigheden het toelaten. Er gaat natuurlijk niets boven fysieke vergaderingen om samen te ravotten, om te vallen en weer op te staan en om vriendschappen voor het leven te smeden. Toch gaan we trachten alsnog leuke zondagnamiddagen in mekaar te steken voor onze leden, startende vanaf deze zondag dus. We beginnen met een klassieker van formaat: een één-tegen-allen spel! Wees gerust, als lid sta je er niet echt alleen voor, want het zal een battle tussen de takken worden! Voor deze activiteit zal gebruikt worden van WhatsApp. Deze app kreeg ook de voorkeur in de poll en is bovendien makkelijk in gebruik en instelbaar op elke smartphone! Hierin zal elke zondag een nieuwe groep aangemaakt worden waarin de leiding het spel zal uitleggen en waar foto’s en video’s in gestuurd kunnen worden als reactie. Inschrijven voor de vergadering van deze zondag is verplicht en kan hier of via volgende link: https://forms.gle/xqKPtGZAx4b8er2bA. Hierdoor worden ouders van leden die niet wensen deel te nemen niet onnodig gestoord door meldingen. Na de vergadering zal de WhatsAppgroep verwijderd worden zodat de persoonlijke gegevens niet open en bloot liggen.

Hopelijk tot zondag!

Een stevige linker(muisklik),