Laatste kans inschrijven ledenweekend!

Deze vrijdag vertrekken we met de hele groep op ledenweekend in Kortrijk en jij kan er nog bij zijn! Dit is de uitgelezen kans om zowel de nieuwe leiding als de nieuwe leden beter te leren kennen.
Twijfel? Absoluut niet nodig! Het weekend is gevuld met toffe activiteiten dus je kind zal zich geen moment vervelen.
Overtuigd? Schrijf je dan als de bliksem in op onze site, want de deadline hiervoor is woensdagavond 16 oktober! Niet ingeschreven kinderen mogen niet opstappen op de bus.
Meer info over het ledenweekend vindt u hier.

Wij verheugen ons enorm om je kind dit weekend onder onze vleugels te mogen nemen!

Een stevige linker,
de leidingsploeg

P.S.: De deadline voor de inschrijving voor het scoutsjaar 2019-2020 is 15 oktober. Indien je dit ook nog niet gedaan hebt, schrijf je dan zo snel mogelijk in!