Spaghettiavond in zicht: takeaway én gezellige bar aan de lokalen

Op 19 februari is het zover: onze jaarlijkse spaghettiavond. Dit gaat, omwille van albekende reden, opnieuw in de vorm van een afhaalformule door. Net zoals vorig jaar kunnen jullie onze overheerlijke spaghetti via de site spaghetti.scoutswemmel.be bestellen om deze vervolgens af te halen aan onze lokalen op zaterdag 19 februari tussen 17u en 23u.

De bestelsite staat vanaf vandaag open. Het is mogelijk om je bestelling tot en met dinsdag 15 februari door te geven. Aarzel niet en bestel onze befaamde spaghetti vandaag nog!  U hebt zoals gebruikelijk de keuze tussen de spaghetti bolognaise of vegetarische spaghetti met vierkazensaus. Wij voorzien weer een DIY-pakket zodat u deze in no time zelf kan bereiden zonder nog langs de winkel te moeten passeren, en dit alles in porties van 2 personen! Daarnaast kan u er ook een fles wijn – wit of rood – bij bestellen om helemaal in de sfeer te komen. Ook als u geen fan bent van onze spaghetti, kan u ons nog steeds een duwtje in de rug geven met steunkaarten aan te kopen.

Is er nog meer goed nieuws? ’t Zal wel zijn! In tegenstelling tot vorig jaar mogen we weer meer denken in mogelijkheden. Daarom organiseert het groepscomité van de scouts samen met de leiding op zaterdag 19 februari vanaf 17 uur een gezellige bar waar je geheel coronaproof kan komen genieten van een drankje. Samen klinken op 2022, met muzikale omlijsting, lijkt ons alvast een perfecte manier om vooruit te kijken naar een jaar waarin – fingers crossed – corona weer een bier is en positief goed nieuws. Je kan langskomen en blijven hangen bij het afhalen van je bestelling, maar zeker ook als je dit jaar niet zo’n zin hebt in spaghetti.

Wees welkom allemaal!

Een stevige linker,
de leidingsploeg ft. het groepscomité

Spaghettiavond 2022.jpeg