Vergadering 12/03

Beste ouders en leden

De spaghettiavond was een groot succes. Allemaal bedankt om zo massaal te komen. Deze zondag is het terug scouts. De kapoenen gaan naar de kids dream. Alle informatie staat in de whatsapp. Indien er nog vragen zijn, aarzel dan niet om de kapoenenleiding te contacteren. De kawellen moeten tegen zondag iets lekker bakken dat ze dan gaan verkopen. Met het ingezamelde geld gaan ze iets leuks doen. Voor de pioniers is het tijd om een battle of the sexes te doen, meisjes worden jongens en vice versa. Jullie worden dan ook verkleed verwacht in het andere geslacht. Wie van de jonggivers kan het langst op de vlucht blijven van de leiding? Dat komen jullie deze zondag te weten want jullie gaan het jachtseizoen spelen. Opgelet voor de givers. Jullie hebben al vergadering van vrijdag 10/03 tot zondag 12/03, want jullie gaan op het enige echte giverweekend!

Stevige linker
De leidingsploeg