Vergadering 19/03

Beste ouders en leden

Deze zondag gaan de kapoenen het “kapoenen geld spel” spelen. Benieuwd wat dat is? Kom dan deze zondag zeker naar de scouts. Na vorige zondag zoveel geld in te zamelen is het voor de kawellen tijd om al hun krachten naar boven te halen. Zij gaan de olympische spelen spelen. Voor de pioniers is het tijd om een battle of the sexes te doen, meisjes worden jongens en vice versa. Jullie worden dan ook verkleed verwacht in het andere geslacht. Aangezien een deel van de jonggivers examens heeft gaat de 24u vergadering niet door. Deze wordt een andere keer ingehaald. Opgelet, zij hebben zaterdagavond van 19u-22u vergadering aan de lokalen. Volgens de enige echte GDC zit er bij de givers ook een mol. Wie van de givers kan het snelste de mol vinden?

Stevige linker
De leidingsploeg