Vergadering 20/09

Deze zondag gaat onze geplande vergadering voorlopig door, echter is iemand uit de leiding in contact geweest met iemand die positief getest is geweest op COVID-19. Deze persoon heeft zich reeds laten testen en heeft hopelijk zaterdag de resultaten van deze test.

Indien deze test negatief blijkt te zijn, gaat de vergadering gewoon door, weliswaar zonder de desbetreffende persoon en zekerheidshalve zal de leiding ook tijdens de vergadering het mondmasker blijven ophouden.

Indien deze test positief blijkt te zijn, staken we alle scoutsactiviteiten voor ten minste 2 weken. Deze persoon heeft namelijk familie en vrienden uit de persoonlijke bubbel die verspreid zitten over de verschillende bubbels van de scouts, waardoor er kans bestaat op kruisbesmetting tussen de verschillende bubbels. Alle leiding zal zich vervolgens laten testen en van zodra de situatie onder controle is, zullen wij onze activiteiten veilig en wel weer opstarten.

We blijven echter positief en duimen allen tezamen voor een negatief resultaat zodat we elkaar deze zondag kunnen terugzien!

De kapoenen gaan namelijk kilometers afleggen tijdens de Tour de Wemmel door middel van opdrachtjes. Gaat het peloton van kapoenen erin slagen de finish te halen?
Nadat een nieuw virus er nu ook al in heeft geslaagd om alle auto’s te doen verdwijnen, gaan de kawellen deze nieuwe autoloze wereld onderzoeken en proberen Koning Auto voor eens en voor altijd van de troon te stoten.
De pioniers spelen een heus dorpsspel nu deze autoluw is. Om zich sneller door Wemmel te verplaatsten wordt de pioniers gevraagd om op een fiets, op rollerskates, op een skateboard, eigenlijk op eender wat wieltjes heeft naar de vergadering te komen.
Ook de jonggivers gaan zich verplaatsen door Wemmel en omstreken, maar zij doen dat wel met de fiets. Kom dus zeker allemaal op de fiets! Check ook zeker dat deze tip top in orde is met opgepompte banden en een goed slot. Vergeet ook de fietshelm niet!
De givers blijven lekker op het domein en houden een heuse Colorrun. Doe dus zeker een witte T-shirt aan (die gekleurd mag worden).
Alle takken worden van 14h tot 17h aan de lokalen verwacht! Ook moedigen we aan om voor deze ene zondag niet met de auto te komen wegens de autoloze zondag, maar je fiets, step of stapschoenen van onder het stof te halen!