Vergadering 20 en 21 maart

De cijfers zijn weer in stijgende lijn dus we zijn op onze hoede. Vandaar ook dat we nog even herhalen dat indien uw kind in de week na een scoutsvergadering positief test, u ons liefst inlicht zodat wij eventueel stappen kunnen treffen. Uiteraard zal dit in uiterste discretie zijn. Daarnaast willen we ook vragen uw lid enkel in te schrijven indien deze komt. De leiding bereidt spellen voor met zicht op een aantal leden, dus dan is het uiteraard niet fijn indien de helft zijn kat stuurt. Wij appreciëren het enorm indien u ons op voorhand verwittigt dan.

Zaterdag bekijken de jonggivers een film in de avond (20u-22u) als ontspanning na het voorbereiden voor de examens De givers werken af waarmee ze begonnen zijn en kijken wie deze week overleeft bij het survival of the fittest spel. Deze zondag spelen de kapoenen een levensgroot ganzenbord en de kawellen een levensechte levensweg. De pioniers gaan daarna Wemmel onveilig maken met een dorpspel.

Onderhands kennen jullie de procedure wel. Inschrijven voor de activiteiten dit weekend kan via volgende formhttps://forms.gle/ciTkQ19cV6cm7wUX6. De termijn voor het invullen van deze poll loopt tot vrijdagavond 20u voor de jonggivers en givers en tot zaterdagmiddag 12u voor de andere takken (kapoenen, kawellen en pioniers). Wij behouden ons vanzelfsprekend het recht om leden te weigeren indien deze niet ingeschreven werden. Gelieve ons ook te verwittigen indien het lid uiteindelijk niet kan komen, hetzij door ziekte of door omstandigheden.

De regels blijven ongewijzigd:
° We vragen vriendelijk, doch met aandrang om de aanbeveling van de regering strikt na te leven en één vrijetijdsbesteding per week te respecteren en dit voor de veiligheid van leden, leiding en ouders. Bijkomend blijft de regel gelden dat wie ziek is niet welkom is op de vergadering. Voor de rest blijven de regels van begin dit scoutsjaar van toepassing. Dit houdt in dat leiding en leden +12 een mondmasker dienen te dragen tijdens de vergadering, de activiteiten uitsluitend in open lucht plaatsvinden en een strikte naleving van de gebruikelijke maatregelen.
° De jonggivers en givers vergaderen zaterdag van 14u tot 17u in plaats van de gebruikelijke zondagnamiddag. Deze zondagnamiddag zal verdeeld worden over de jonge takken. Zo zullen de kapoenen en kawellen zondag vergaderen van 13u tot 15u en de pioniers van 15u tot 17u. Om het afzetten en ophalen veilig te organiseren, zullen markeringen aangebracht worden ter hoogte van de Zalighedenlaan. Algemeen zullen de leden afgezet kunnen worden ter hoogte van Familia en opgehaald ter hoogte van de overdekte speelplaats.

Een stevige linker,
de leidingsploeg